lördag 4 december 2010

Kvällsutflykt

I torsdags var vi förbi Fredrik, Therese, deras son Viggo, katterna Torres och Simmen nere i Nykil. Som ni ser var det fler djur. Therese har även 2st fina 700kg hästar ute i nybyggda stallet.
Appolon och Oboy. Fråga mig inte om vad det är för modell på häst?
Nordsvensk kanske......;)
Fina är de iaf. Sixten hästrädsla verkar som bortblåst den med. Hade dörren i till Oboy varit öppen hade han nog gått in.
Det blev lite fika och kladdkaka. Mums

I fredags kom nya bioduken hem så hela kvällen gick åt till att provmontera.
Och idag har Sixten och jag fortsatt med hembion. Fixat stereobänk dragit kablar osv. Även snöskottning, burit ved, busat med Sixten i snön, dammsugning, städning hemma har hunnits med.
Imorgon ska jag in o köpa en hylla till projektorn. Ta en skogspromenad med Sixten borde man hinna med också. Lite sugen är jag på att åka lite skidor också. Får se vad jag känner mest för.

1 kommentar:

  1. Jamen hey! De där känner man igen även om den ena av dem är utbytt... ;-)

    Tessan

    SvaraRadera